Ingen vidare uppdatering

Men som sagt är det juh rätt mkt kring jul och nyår. Har märkt på bloglovin att det inte bara är jag som blivit "sämre" på att blogga nu heller :p
Så vad har hänt sen sist? Inte särskilt mkt egentligen men ändå känns det som om det varit liv och rörelse från morgon till kväll nu i flera dagar. Är helt slut i skallen! Men men, det som inte dödar härdar?!?

Har idag vart på mellandags-rea med Mattias och Molly. Båda två skötte sig exemplariskt och gnällade nästan ingenting måste jag säga ;) haha! Näe, men det gick super att ha med sig Molly. Tack gode gud!
Har fyndat en jääääkla massa så nu har man lite nytt och fräscht i garderoben, och det händer inte ofta. Tack än en gång för alla julklapps pengar så jag har kunnat handla lite :)
Köpte även Mattias en skjorta och en t-shirt som plåster på såren för att han fått gå runt i en massa affärer :P
Micke kom på slutet och höll oss sällskap och det var ju trevligt :) Hann även klämma pizza på waldrof, den var gudomlig! Nu ligger jag i soffan och plöjer igenom alla bloggar jag följer. Funderar på att göra mig en kopp tea lr kanske varm choklad? Nåja, någonting får det bli :)

Pappa Mattias och Molly slocknade i soffan för någon kväll sedan ;) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0