God Jul på er!

Är just nu på resande fot och har inte alltför mkt tid och möjligthet att sitta vid datorn, därutav mitt kanske inte så aktivt bloggande. Har vart i Hedenäset i två dagar och nu har vi åkt till mammi och blir här inatt. Imorrn ska vi först till mormor och fira jul där med mammas sida av släkten för att senare mot kvälls kvisten åka till pappa. Sen blir vi där tills på söndag. Ska hinna träffa kusiner m.m också så vi kommer ha fullt upp från morgon till kväll. Både roligt och jobbigt :P

Nu ska jag skynda mig och plöja igenom lite bloggar innan ögonen faller igen. Blir en lång dag imorrn så egentligen skulle man ha behövt sova för längesen. Men men,d et blir sällan som jag tänkt mig.
Nåja, God jul på er! :)


Mammas lilla nisse-(lina) ;) Firade juh lille jul i hedenäset igår :)


Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Men vilken liten söt nissa ;) God Jul på er, hoppas ni får en riktigt mysig dag :)

2010-12-24 @ 10:22:15
URL: http://vi2blir3.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0