En skit sak för er...

...men stort för oss. Min lilla tjej har fått bajsa inatt, TVÅ GÅNGER! :D Hon har sovit som en stock och vart jätte lugn. Helt underbart. Under dagen har hon dock visat tendenser på magknip igen men fortfarande mkt mindre än bara igår. Så nu håller vi alla tummar och tår att det är på g att bli bättre! :) Har bytt både ersättning och köpt nya, andra droppar och hitills verkar det ju ha någon positiv verkan iaf :)
Jag säger det igen, att bajs kan göra en så lycklig ;)

Just nu sover min lill strumpa alldeles brevid mig och sover. Hon snarkar och fiser om vart annat (brås på pappa;) haha! Det dröjer nog inte länge innan hon slår upp sina stora blå och vill ha sig lite käk så jag passar på att blogga och kika runt lite på nätet. Håller bla på att spana efter en julklänning till henne. Har hittat en superfin på lindex hemsida för längesen (innan hon var född), men den verkar inte finnas mer!? :/ Iaf inte på hemsidan. Men tänkte att jag ska åka förbi lindex imorrn och kika iaf :) Imorrn kommer första barnbidraget så då måste vi ju fira med lite kläder till min stumpa ;)



Kommentarer
Maria

Åhh grattis!! Det är SÅ skönt när de får bajsa, vet hur de är :) De kanske börjar lätta lite nu! Fast gas i magen lär hon ha länge, de har då J fortfarande hela tiden nästan. Men man blir ju bättre också på att läsa av dom om de är jobbigt eller inte!

2010-12-19 @ 20:22:10
URL: http://slaria.blogg.se/
Elin

Vad fin hon är er skatt. Skönt att hon börjar må bättre. Hoppas ni får en fin jul.

Kramar från oss i Umeå ;)

Soppe - Nicole's morsa

Nej gud du är verkligen inte ensam om den åsikten. :) Ja precis, det behöver inte ens vara alkohol i glöggen, men det är många som använder glöggen som ursäkt att dricka. :s

2010-12-20 @ 16:45:19
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Vi2blir3.se - Malin

Naw så söt hon är :D Helt bedårande :)



Haha ja tänk så glad man kan bli för bajs! Och så skönt att de börjar reda ut sig med magen för henne, så skönt att hon finner lite balans :)

2010-12-20 @ 21:24:04
URL: http://vi2blir3.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0