3:e ljuset är tänt...

...Fast inte hos oss för vi har inte adventsljus haha! :P
Ja snart är det jul, herregud! Vart springer tiden iväg egentligen? Jag och Mollan har vart och inhandlat lite klappar idag så nu har jag kunnat bocka utav ännu ett par klappar, puh! Meeeen har nån kvar än. Äh, det löser sig.

Förövrigt har jag mest pussat och goosat en massa med min bebis idag. Hon är verkligen världens finaste! Hon gör min dag bara genom att finnas :) Imorse låg vi och mös i sängen så kom Mattias och pratade med mig. Under tiden så bryter hon ut i skratt, i sömnen. Det kluckade av lycka brevid mig från min lilla prinsessa. Mattias stod och glittrade där han stod och tittade på sin bebis.
Och på tal om i sömnen och min bebis i samma mening. Igår när hon låg och sov så fes hon mitt i allt, och stackarn skrämde sig själv och hoppade till haha. Samma sak hände för ca 10min sen. Hon ligger brevid mig här i soffan och sover väääldigt djupt. Mitt i allt släppte hon en brak-fis och hoppade till och lyckades skrämma mig på kuppen, haha! Satt sedan och fnissade för mig själv :D Mitt fis-monster <3

Imorrn är det äntligen dags för mig att besöka sjukgymnasten för att kolla min rygg. Ska bli riktigt spännande att höra vad han har att säga om den. Den är juh verkligen inte i bra skick om man säger så...
Senare under dagen är det dags för besök på BVC för att mäta och väga lilla damen för att se hur hon växer. Ska bli lika spännande och roligt som vanligt! :)

Nu ska jag pussa och snooza på världens finaste bebis. Godnatt på er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0