Vattengympa

Jaha då var det onsdag och jag har inte bloggat på ett tag,..nu igen. Känner att jag verkligen behöver ta tag i detta med bloggandet men det är så svårt. Vissa dagar känns det som att jag skulle kunna skriva hur mkt som helst, medan andra dagar kommer man fasen inte ens på en rubrik. Beror det på att jag lever ett "händelselöst" liv? Njaa kan jag väl inte påstå. Det är endast fantasin det är fel på ;)

Så vad har då hänt sen jag bloggade sist? Jo jag har hunnit vara på ett till besök hos sjukgymnasten. Denna gång mest för att prata och planera inför framtiden. Ryggen har vart helt ok sista tiden så jag hoppas verkligen det håller i sig *peppar peppar*. Inte nog med det så tyckte Herr sjukgymnast att jag skulle börja vattengympa på måndagar för att hålla igång min rygg. När jag hör ordet "Vattengympa" så det första jag ser framför mig är ett gäng panter-tanter med blommiga baddräkter och matchande badmössa som står och studsar i bassängen som små glada barn.

Så det är väl bara dra på sig en blommig badmössa och skaka rumpan i bassängen haha! Näe, skämt och sido. Dessutom är det juh vattengympa för gravida (iaf som jag förstod det, haha)
Det har ju liksom börjat kännas att man bär runt på lite extra vikt så det här med tygnlösheten i vattnet låter rätt lockande.

Sen tror jag inte det har hunnit hända allt för mkt?!? Känns som att jag är fattigare än någonsin fast jag egentligen inte är mer fattig än vanligt. Hmm? Har hittat så jäääääkla mkt jag skulle vilja ha både till mig själv, bebis och Mattias. Fast har ju börjat spela på keno nu så jag är nog snart miljonär. Jag menar det är juh "Lett å vinne"

Som sagt, drömma bör man...

(OBS! Bild lånad från google.se)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0