Söndagsmys <3

Nu är det kväll och nu mera mörkt om kvällarna vilket jag absolut älskar! Folk blir nere utan höstmörkret, jag blir tvärtom. Det är så fruktansvärt skönt och mysigt med mörker kvällar som denna. Har gett mig på ett försök att baka Digestiva cheesecake som jag hoppas är lika god som den ser ut ;) Hehe.
Har hunnit vara iväg med Mattias och hyra film. Blev nån action rulle som jag inte minns namnet på?! Nåja, ibland får man offra sig. Nästa gång kanske det blir en skräckis, lr hur Mattias!? ;) Det var ju det här med att ge och ta i ett förhållande så haha ;D

Näe, nu ska jag mysa ner mig med Myran i soffan iaf, för hon är laddad för söndagsmys ser jag :)


(OBS, bilden är lånad från google.se) Min ser inte riktigt ut så
men det spelar ju ingen roll så länge den är god ;)



Kommentarer
Soppe - Nicole's morsa

Taaack! :) Jo dom säger då de.. Morsan säger att hon är en kopia av mig när jag var liten :)

2010-08-23 @ 15:38:53
URL: http://sbergdahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0