Söndag

Igår var jag till skeå på en mer lr mindre släktträff får man nog säga!? Äh, det var massa kusiner och mina fastrar med familj. Vi åt massa go mat och en äckligt god efterrätt :D Det var värre trevligt. Kom hem vid 12 tiden och då låg Mattias och sov, typiskt haha.

Idag är det slö söndag. Är så slö att jag funderar hur fasen jag ska orka fixa mig nå mat. Det värsta är att jag är så sjukt sugen på en gryllig jävla pizza! Mmm,...näe fy mig.
Har tänkt göra efterrätten vi åt igår, till mig och Mattias ikväll. Dock har jag inte fått receptet ännu för Alex var inte hemma. Hoppas jag hinner få det, är grymt sugen ;D Tror inte Mattias skulle klaga heller hehe.

Näe, nu ska jag palta vidare i soffan. Min lilla karatekid i magen är btw helt crazy! Men mysigt ändå såklart :)
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0