Sjukgymnasten

Bloggtorka nu igen. Jag vet inte riktigt vad det är, men under helgerna är det som att suget att blogga försvinner. Men n tänkte jag kladda ner litegrann iaf :)
Har som sagt tillbringat helgen i Kalix hos mammi och det har vart jätte mysigt :) Har ätit massa go mat och egentligen bara slöat, skönt skönt! Har även hunnit umgås med små bröderna. Imorrn åker vi till Kalix igen, men den här gången blir det till pappi då han är hemma den här veckan. (Han jobbar varannan vecka så). Det blir säkert trevligt :) Tycker det är så skönt att vara i Ryssbält, det är och kommer antagligen alltid vara "hemma" för mig, trots att jag numera är bodensare :P

Idag har jag äntligen vart till sjukgymnasten och det gick bra. Har ju som sagt haft problem med ryggen ett par veckor och i takt med att man blir större så blir ju inte ryggen direkt bättre :/ Lyckades även chocka en till "läkare" genom att visa min platta svank haha. Dom tror mig aldig innan dom sett min rygg. Nåja, den är ju störd! Fick iaf veta att huvud problemet sitter i bäcken lederna och det går inte att fixa till så länge jag är gravid. Dock skulle vi försöka göra allt för att underlätta graviditeten så mkt som möjligt. Så idag fick jag med mig elektroder att klistra fast inom en fyrkant på ryggen. Då ger den ström vilket ska vilseleda mina "onda nerver" så de inte förstår att det gör ont. Det gör både ont och är skönt på samma gång haha!
Nåja, jag hoppas verkligen att det ska funka. Återbesök nästa vecka iaf :)


Nu ska jag hoppa ner i badet och bara slappa, som jag har längtat! Fattas bara att Mattias ringer och vill ha skjuts hem så fort jag lagt mig ner i badet. Han är och ölar med nå polare :) Nåja, det löser sig.
Ha det gött folket


Min ström apparat haha ;D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0