Pro-fredag som vanligt

Men lika glad är jag för det! Lk pågår för fulla muggar och de flesta är väl där. Dock är jag inte det minsta avensjuk! Är det för att jag blivit lika spännande som en omgång pro-bingo? Äh va faan, det är ju skönt att ligga som en förslappad fläskfilé på sofflocket. Jag menar jag skiftar ju faktiskt mellan laptopen och tvn för att vara så uppdaterad om omvärlden som möjligt *skratt*. Näe nu svammlar jag bara, förlåt. Börjar vara gode trött!

Har börjat leta vagn nu eftersom barnmorskan mer lr mindre pikade oss om att det kanske är dags att börja se sig om iaf ;) Vi har ju vart lite feg men nu ska det bli ändring på det. Har kikat på lite vagnar som hitills verkar vara jätte bra, dock vet man ju aldrig innan man köpt dom, om man själv kommer vara nöjd. Hitills har jag dock fått mest tipps om dessa Emmaljunga vagnar. Har även kikat på en "Brio happy kombi vagn". Dock har jag både läst och hört både positivt och negativt om den med, givetvis.
Så om jag nu har någon mamma som råkar läsa min blogg. Vad ska jag kolla efter för vagn? Och vilken affär/internetbutik ska jag använda mig utav? Ja jag säger då det, vilket vagn djungel!

Näe, nu ska jag fortsätta kika på söta barnkläder. Har hitills inte haft det minsta lilla problem att hitta söta kläder jag vill köpa till min skatt :) Nå det är iaf inte första priorotering. Dock börjar det bli svårt att låta bli ;)
Näe, nu ska jag ta natt promenaden med myran. Sen krypa ner till sängs, är aptrött. Var inte alls planerat att vara vaken så här länge :S


Godnatt!


Kommentarer
Soppe - Nicole's morsa

Vi har en crescent classic, det är en kombi vagn & jag är skit nöjd med den :)

2010-08-07 @ 09:26:58
URL: http://sbergdahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0