Magbild vare!

Jag har ju som haft planer att lägga upp magbild ett bra tag, men det har glidit ur min kära gravid skalle varje gång. Nu jävlar har jag iaf fotat så ni ska få se min smickrande kropp. Hallelujah.
Nåja, är dock riktigt stolt över vad jag har i magen och kan därför blotta mig själv.
På tal om detta med kiddelito, idag har första bebis kläderna inhandlats av "farmor" (svärmor), plus lite annat bra och ha :) Vi har dessutom börjat kika mer och mer på en vagn som faller oss i smaken. Inte nog med att den verkar riktigt bra så är den riktigt snygg också! :) Var lite skeptisk i början då den hade fått lite negativ kritik, dock så har ju faan alla vagnar nästan nån gång fått dålig kritik. Helt ärlig är jag skeptisk till alla vagnar i slutändan haha.
Nåja, ska ta en djupare titt och ta beslut tsm med Mattias sen, vi är trots allt två som ska vara helt överens, nöjda och belåtna :)


Nu är det förövrigt lördag (ifall någon missat det?) och alla verkar jävla supa idag. Visseligen är det eldfesten i Kalix och säsongs avslutning på farmen så mkt beror väl på det. Det bästa och underbaraste utav allt är att det inte rör mig i ryggraden, inte ens litegrann faktiskt. Nej nej, ikväll blire att gräva ner sig i sängen och se på "Jeepers Creepers 2", (såg 1:an igår). Och som tilltugg blir kladdkaka med grädde, banan och jordgubbar. Det bästa utav allt är att jag får sällskap av min snygge pojkvän. Så vad fasen ska jag ha att klaga på!? I love my life ;D


Jag är fet men det är helt okej! V.26(25+5)


Kommentarer
Zandra - Mamma till Thindra! :) ♥

Vad fin bild! :)



Jag tror det blir en pojke! : )

2010-08-21 @ 07:23:03
URL: http://mammaijuni.blogg.se/
Emy

Värsta magen ;)



Hör av dig ifall du har lust med en filmkväll här nån kväll :)



xoxo

Emy

2010-08-23 @ 12:06:06
URL: http://rednalyn.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0