Lill trollet :)

Amelia har som väntat dykt upp hos oss idag så hela dagen har det vart full rulle :) Det är så kul med lite liv och rörelse omkring sig, och hon är verkligen en liten glädje spridare :)
Idag har vi hunnit med en hel del! :)



Vi har gjort pippilotter med hello kitty utsmyckning :)



Fått höra lill stumpan visa sina vissel talanger ;)


Vi har åkt bil och sett coola ut ;)


Vi har vart på Kina och käkat pizza :)


Och Amelia fick en "spec" mugg (mkt stolt över det) ;)



Och efteråt for vi och handlade. Någon köpte sig godis :P


Kinderägg såklart! ;)


Sen har vi busat med Mattias en massa :)


Myst med Myran :)


Kastat strumpor till varandra haha :P


Försökt fånga "strump-bollen" i munnen


Sen har Amelia badat badkar här hemma (Väljer dock att inte lägga ut någon bild från badet!)

Efter badet kom vi på att istället för morgonrock så kan vi dimpa ner hennes i en utav mina huvdtröjor :)


Det var en bra ide! Sen åt vi kvällsfika och såg på Teletubbies :)


Sen mös vi lite i soffan :)


Sen lite bus :P


Sen vart (iaf Mattias jätte trött), och det vart läggdags. HAHA!


Så vi borstade tänderna, kröp ner till sängs, Mattias läste en saga och sen somnade både två :)
(Mattias pillade Amelia i håret, jag pillade Mattias i "håret") Jag har ingen personlig hårbottens massör, så jag lyckades hålla mig vaken haha!


Och för att vara på den säkra sidan så kramas vi med alla djuren så sött ;)
Godnatt från oss!




Lr iaf för Mattias och Amelia. Jag måste plocka undan lite och sen gå ut med hunden. Dock har jag så jävla ont i ryggen så jag måste väl ge den en hel del ström innan jag ens tar mig från soffan. Nåja, sånt hör till. Godnatt sen då :)



Kommentarer
Tilda

vilken myyys dag =) Amelia är nog glad att hon har en sån mysig...ehhh vad blir det?? inte moster... inte kusin... ÄH Amelia e nog glad att hon har en sån mysig emmelie ;)

2010-08-19 @ 22:51:33
URL: http://matildajirden.blogspot.com
ANNMARY

hon är så sjukt söt :D

2010-08-19 @ 22:58:13
URL: http://annmary.blogg.se/
Emelie

Hehe jodå vi kusiner är rätt. Tia är juh min moster och jag och Amelia är kusiner :)

2010-08-19 @ 23:06:21
URL: http://xplosive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0