Konstigt

Nu har söt ungen åkt hem. Stackarn hann bli jätte snorig och hostig så vi körde hem henne till Kalix. Hon var inne på att stanna en natt till, men vi tänkte att hon kanske blir så mammig om hon blir sämre. Och väl framme i Kalix så var hon ännu sämre så det var nog lika bra. Hoppas lilla tjejen kryar på sig! Nästa vecka ska vi vara barnvakt igen, så mysigt! :) Är nästan lite tomt utan lill fröken här hemma nu. En liten dam med så mkt frågor hela tiden. Men lika roligt att höra på hennes tankar och ideér varje gång haha.


Förövrigt har det inte hänt många knop idag. Har nu fått hem boken "Att föda", så jag har börjat plöja igenom den nu. Hitills är det då inte annat än intressant :) Nåja, har mkt av boken kvar.

Och btw, igår (onsdag) firade jag och min underbara pojkvän 1½ år tsm. Tiden går fort när man har roligt ;) Jag är så kär i den karln så det är helt sinnessjukt. Och underbart äre ;) Juste, firade en månad som förlovade också :) Älskar dig Mattias!

Nu ska jag gå ut med bävern och sen krypa ner till kojs. Herregud, vid den här tiden igår låg man och sov som ett litet barn, haha ;D Godnatt Sverige!


Lill tjejen fick kvälls fika i sängen medans vi låg och kikade på hennes film
(Tecknade Mr bean) Förövrigt förbannat kul film!




Vi slog ihop tältsängen med våran säng, vilket resulterade i en jätte stooor
säng. Amelia skulle promt sova i tältsängen för då fick hon sova
brevid Mattias, och det var väldigt viktigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0