Hemmaspa

De sägs ju att man ska ta hand om sig och skämma bort sig medans man är gravid, så jag var på coop och inhandlade lite "spa" prylar så här på kvälls kvisten :) Medans jag satt med färgen i håret så hade jag samtidigt fötterna i ett fotbad. Sedan skrubba dom. Sen var det dags att skölja ur färgen ur håret. Därefter la jag en ansiktsmask medans jag tappade upp ett bad (med mitt ny inköpta badskumm som förövrigt luktar magiskt!). I badet var jag duktig och rakade benen (välbehövligt) *host*.
Efter badet smörjde jag in fötterna med nån slags fotkräm som luktade jenka. Så luktar fossingarna jenka haha! Resterande av kroppen smörjdes in med barnolja med aloevera doft. Så nu känner jag mig färschare än någonsin och luktar riktigt gott. Kanske detta får bli en söndagsrutin?!? Minus hårfärgen då givetvis :)


Nu ska jag återigen göra mig en kopp nyponsoppa och doppa skorpor, krypa ner i soffan och mysa till en film tsm med Mattias :) Ha en fortsatt trevlig söndagskväll folket.


Lite av mina ingridienser för en hemma-spa-kväll haha ;D


A face only a mother could love ;) Haha!
Mattias höll förövrigt på att skita ner sig när han såg mig såhär. Han satt inne i datorns
värld så jag går och ställer mig brevid honom. När han vänder sig som ser han ut som
om han skulle sett ett spöke. Därefter får jag mig en utskällning om att "- Så gör man inte!"
Haha. Wonder why? ;)


Kommentarer
cecilia

haha vad söt du är :)

2010-08-29 @ 22:33:46
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Sofia

Snokade runt internet och hittade av en slump din blogg. Såg att du är gravid och ville bara säga GRATTIS! :)

2010-08-30 @ 11:07:28
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Camilla

Nemen, äntligen lite bilder på miss E ;)

2010-09-01 @ 21:16:19
URL: http://camillar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0