Hårvård

Är besviken på mitt hår då det näst intill tappat all denna extreme röda skiftningen. Nu är det en mera dassig färg :/ Har iaf försök få tag i någonting bra för håret som även låter håret behålla färgen och lystern. Fick rådet av Johanna att köpa en "revlon nutri color cream" (tror jag den hette?), så nu är den påväg hem mot min brevlåda :D Har juh även sytt, färgat och pysslat ihop mitt exstensions löshår, och pysslat ihop det till tränsbitar. De ni! Är man fattig får man inte vara dum. Dock har jag inte provat håret än så det återstår juh att se haha ;)
Näe, vart inget bad men det blir en snabbdusch sen hämta Mattias :) Sov gott Sverige!


Får återkomma sedan om jag tyckte hårfärgs-inpacknings-tonings-grejen funkade på mig :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0