Full fart från morgon till kväll

Imorse fick vi fin besök av ingen mindre än min underbart söta lilla kusin Amelia :) Hon är drygt 3 år och inne i en period så hon är så kallad "lill-gammal" i sättet. Man får skratta mer än en gång i hennes sällskap ;) Hon har med sig hur mkt packning som helst när hon kommer och det första hon säger när hon kliver in genom dörren är "- Nu ska jag bo här!" Haha, sötnosen.

Jag hade tid hos läkaren kl 10.30 för att få sjukintyg. Så medans jag var där så var Amelia med Mattias och dom verkar ha haft det lika kul ändå. (Glömde nämna att Mattias är Amelias idol)
Mattias var på fotbolls träning och efter den så begav vi oss till nordpoolen för att bada. Amelia har bara badat i Kalix tidigare så hon var mäkta nöjd när hon såg hur stort det var här i Boden :) Efter ca två timmars bad och bus så var det dock dags att bege oss vidare till MAX för att klämma mat. Sagt och gjort.
Och efter maten så for vi till dollarstore och handlade en jäkla massa godis, bla hello kitty godis så det var en liten dam som vart mkt nöjd ;)


Nu sitter vi hemma i lägenheten, myser och äter godis framför tvn. Lr njaa, just nu har Amelia och Mattias tagit paus i tv tittandet och bygger istället med Amelias tågbana. Snart ska vi bädda ner oss i sängen och se på film. Tror vi alla tre kommer sova som grisar efter denna händelserika dag. Jag är då helt slut! :)
Bjuder på någon bild från idag sen ska jag leka vidare med "barnen" :P





















Kommentarer
Sandra

är amelia syster eller mattias dotter??

2010-08-14 @ 01:52:10
URL: http://orginoox.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0