FÖRBANNAD!!!

Jag var på coop och skulle inhandla mig hårfärg och lite annat. Mitt hår har sett hemskt ut och jag har världens utväxt så det var dags. Dock här hemma blandar jag färgen, sätter den i håret, och vad märker jag? Jo mitt hår  har blivit jätte mörk rött! Inte alls denna blodröda jag haft innan :( Visst, jag har fortfarande inte sköljt ur färgen, men man ser redan nu att det är inte alls samma som sist. Fast jag köpt exakt samma hårfärg som sist! Faan, jävla skit. Jag som var så himmla nöjd med min färg :( Jag hoppas dock denna mörka färg rinner av lika lätt som alla andra färger jag provat sätta i mitt hår...


CRAAAAAAAAAAAP!.....


Kommentarer
Anonym

Så blir det när man färgar "färg på färg" det blir mörkare och mörkare

2010-09-01 @ 20:53:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0