Flytthjälp

Denna natt har inte vart allt för kul. Jääävlar vilka problem jag haft att hitta någon skön sovposition :S Sen har jag för första gången fått smaka på dessa vad kramper som tydligen är jätte vanligt som gravid. Det var ju sådär mindre mysigt. Nåja, det hör juh till :)

Ska alldeles snart börja bege oss mot Kalix där det är tänkt att vi ska vara flytthjälp till mamma. Dock som gravid om med några timmar för lite sömn lär jag väl inte vara allt för mkt till hjälp haha. Jag som blir anfådd av att resa mig från soffan, haha! Näe, lite nytta ska man nog kunna göra :)

Nu ska jag packa ner lite grejs och sen är det dags att bege oss. Måste inhandla mig någoting att äta på vägen också för här hemma fanns det ingenting som passar en gravid och kräsen kvinna ;) Cyyya!


Kommentarer
Maria

Åh de där kramperna känner jag igen.. hade sån jääävulst kramp emellanåt i högra vaden och den kickade alltid igång mitt i natten så man vaknade med ett ryck av att ena benet höll på att gå av! Inte roligt alls! Men snart är du av med det, magen osv och så har du istället en gosig bebis.. (som du iofs måste lyfta och bära på tusen ggr mer än magen hahah)

2010-08-30 @ 16:32:17
URL: http://slaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0