Flick, el pojk-kläder?

Nu har man suttit på H&M´s hemsida och kikat både fram och tillbaka och hunnit klicka hem en hel del. Tycker jag fick mkt saker till bra pris också, och det är ju ingenting man klagar på :)
Har juh som sagt börjat få större och större mage och har inte många plagg i garderoben som passar. Mjukisbyxor i all ära, dock har dom en tendens att glida ner när jag är platt i svanken och dom inte har någon mudd att dra över magen :/ Och för att inte tala om mina tröjor haha, de flesta är riktigt för korta i magen. Vilket varken är vackert lr skönt. Nu har jag dock äntligen fått klickat hem lite lååååånga tröjor och en mamma-mjukisdress :) Har lagt ut bilder på de här tidigare då jag var sugen på att beställa det, kan ju göra det igen.

Har dessutom klickat hem en hel del kläder m.m till bebis som jag skulle kunna visa. Dock avslöjar vissa av kläderna vad som döljer sig i magen ;) Hmm. Det finns ju vissa personer som tyvärr inte vill veta vad det är för kön. Dock är detta trots allt min och Mattias gravididtet och vi har valt att ta reda på könet.
Hmm. Näe, ska fundera en sväng till. Sen måste jag ju höra med chefen också haha ;)


.....Återkommer!


Kommentarer
Soppe - Nicole's morsa

Haha, kommer ihåg själv hur jag satt som besatt & tittade på gravidkläder när jag var gravid. :P

2010-08-26 @ 21:56:04
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Soppe - Nicole's morsa

Jasså har du också lämnat kalix & flyttat? Och till boden? Antar att det var kärleken som fick dig att flytta :)

2010-08-26 @ 22:59:11
URL: http://sbergdahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0