Är det min tur nu?!?

Flytthjälpen är nu avklarad. Okej helt ärligt var jag inte mkt till hjälp, definitivt inte bärhjälp haha! Däremot förstår jag inte hur människan som bott där tidigare, lyckats få städningen godkänd av en besiktningsman. Det var riktigt jävla ofräscht i skåp osv i hela köket :S Sen upptäckte vi samma sak i sovrummet. Så jag har iaf gått an med trasan idag. Annars var ju lägenheten fin som tur var :)

Förövrigt har det inte hänt många knop. Sitter just nu "hemma" i ryssbält hos pappa och glider runt på internet. Känner mig inte riktigt i form då jag fryser och huvudet känns ovanligt tungt :S Funderar på att ta en dusch ihopp om att få upp värmen. (Jag fryser för övrigt typ aldrig nu för tiden). Det är ju super många som är förkylda nu när höstkylan plötsligt dök upp, och bara för att jag senast idag skröt om hur jag klarat mig ifrån den så ligger jag väl i sjukbädden inom kort. Typiskt!

Näe, nu ska jag passa på att vara lite social med pappsen och Mattias för imorrn är det hem till Boden igen. Godnatt Sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0