100 lr njaa, nu 99

Idag (lr igår blir det nu) är det endast 99 dagar kvar till BF. Det betyder att jag alltså att jag varit gravid i dryga 180 dagar! Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jisses vad tiden går fort men jag klagar verkligen inte. Det plockar ut bäbisar var och varannan dag i ens närhet och det gör juh inte direkt att suget efter ens egna bäbis minskar. Lill trollet lever om som en tok i magen varje dag och ibland gör det nästan ont. Dock har jag hellre att h*n rör sig en massa så man vet att det lever där inne :)
Nåja, nu är det juh "bara" 99 dagar kvar :)


Idag har älskling skämt bort mig genom att bjuda på goo middag. Det vart ingenting mindre än ungsstekt vitlök/basilika kryddad lax, potatis och sallad. Det var helt himmelskt gott! Sitter fortfarande och rapar lax ;D Det bästa av allt är att det vart över, gissa vem som ska frossa imorrn hehe ;)
Hoppas på flera av dessa middagar av min karl ;)

Nu ska jag se klart avsnittet av "One tree hilll" som jag börjat på, sen blir det sängen. Imorrn kommer svärmor och svärfar hit så kan inte sova allt för länge :) Godnatt sverige!


Kommentarer
E

Magbilder Empan!!

2010-08-14 @ 09:35:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0