Typiskt!

Igår ringde dom från AF och hade jobb erbjudande åt mig. Lr snarare att jag skulle få fara på jobb interljuv, men ändå. Givetvis har jag gått och blivit riktigt jävla sjuk :(
Började igår kväll mitt i allt när jag låg framför tvn och mös på med Mattias. Då känner jag hur jag blir riktigt dålig inom loppet av minuter. Efter det gick det bara utför. Fick jätte hög feber, värk i varenda liten kroppsdel och muskel. Har haft en riktigt mardröms natt och mått rent ut sagt förjävligt!


Nu ligger jag hemma för mig själv och hinkar i mig vatten. Har även tvingat i mig en liten yoghurt och en banan. Duktigt mig. Mår jag lika dåligt ikväll så åker jag faan inte på akuten för då är det något som inte står rätt till.
Längtar efter min karl också, givetvis ska han jobba över idag :( Typiskt. Han är bäst <3

Nu ska jag försöka vila ett tag till. sömn är en bra medicin. Cya peepz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0