Toooooorka

Jag vet. Men har inte haft något att skriva. Lr? Hmmm.
Har vart och hälsat på pappa och kikat på hans nya tjej ;)
Jag har färgat håret, igen höhö ;D
Sover typ massor.
Vill bli rik!
Är lika kär i min blivande man.

Ööööö.


Jag som trodde att jag skulle skriva massor, men näe. Sry folk. Men jag kan bjuda på lite bilder istället :)
Nu ska jag äta en risifrutti och sen pussa lite på min karl innan han ska lämna mig och gå till sängs. Cya!


Pappas nya tjej Bessy :)


Min blivande man. Snygg som faan!



Mattias friserar doggelito ;D



Bessy :)



Min kille kan bowla utan händer, de du!



Myran sätter sig ivägen när Mattias ska spela Maffia på facebook.
DUKTIG HUND!
Mattias är dock inte lika nöjd och mobbar stackars lill pyret.


Kommentarer
Camilla

Jaaa, bra med bilder, det gillar jag ;D Men du då? ;)

2010-04-26 @ 09:40:49
URL: http://camillar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0