Rosa helikopter

Glömde btw berätta vad min käre pojkvän gjorde igår.
För er som läser hans blogg så kan ni se att han så snällt frågade om han fick se på hockey igår. Och världens bästa flickvän som jag är så motsätter jag honom givetvis inte. Så han slår igång hockeyn på bärbara datorn och ligger i soffan där även jag ligger. Jag ligger dock och ser på tv.
Efter ca 10 min hör jag snarkningar, HÖGA snarkningar! Ja givetvis har han somnat, klockan var då ca 20.40!?

Eftersom han låg så sött och oskyldigt och sov så kunde jag inte låta bli och jävlas. Så jag stängde av ljudet från matchen och klickade igång "I en rosa helikopter" i en jäkla volym. Tror ni killen reagerar? NEJ! Jag poppar låten 3 varv igenom innan jag tillslut börjar pikka i honom och frågar va faan han lyssnar på. Hans min när han vaknar och inser att han lyssnar på "Rosa helikopter" är obeskrivlig! ;D HAHA! Feelåt hun men du är så söt ibland ;P

Näe nu ska jag och myran iväg på äventyr. Cya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0