Om 10 dagar

Fyller jag år. Jag längtar som ett litet barn! Men jag längtar inte efter presenter, nej nej, jag längtar efter tårta haha ;D Har fått nått jäkla dille på tårta. Ska faan baka flera stycken :D
Blir nog att åka till Kalix och fira min födelsedag där. Mattias är ju nere i Skåne då så då känns det bättre att vara bland lite folk. Att sitta ensam på sin födelsedag känns lite väl töntigt haha!
Och OM någon jätte gärna ger mig presenter så ge mig pengar. Måste verkligen inhandla mig kläder, massor! Har suttit och dregglat över en massa nu ;D
Näe men helst av allt vill jag ha en trisslott där jag vinner en JÄKLA massa casch ;D Yummie!

Näe nu ska jag bar lägga in bilder på lite av det jag inte skulle neka till min garderob, sen pussa lite på min karl :)
Cyyyaaa.


(Bilderna lånade från Gina Tricot)





(Bilderna nedanför är lånade från åhlens)





Ja en udda blandning, men hela jag är ju udda ;) Fanns mkt mer men orkar inte lägga in bilder på allt.
Heeeejdåååååå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0