Jag är sjuk

Tyck synd om mig!?
Min pojkvän tycker inte alls synd om mig, nej nej. Han har fullt upp med att sitta och "låtsas" glo på fotboll och dricka öl. Ölen dricker han dock på riktigt, fniss.

Maaah!


Min näsa kittlar som satan. Jag fryser och svettas på samma gång, inte lika häftigt som det låter.

Detta inlägg skulle man kunna tro att Matti har skrivit, fast tvärtom, ni fattar?


Neee, nu har det spårat. Ska lägga mig i soffan och be Matti läsa min uppdaterade blogg och höra hans sura kommentarer när jag "skrivit skit" om honom, HAHAHAHAHAHAHAHA!


Btw har babe en blogg. Han är typ nästa blondinbella, jag svär!


Puss


Kommentarer
aiidah

Jag tycker synd om dig sötnos ! Inte alls roligt att vara sjuk :(

Mattias är bajs fifan :P

2010-04-07 @ 22:55:50
URL: http://aiidah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0