Du är underbar

Idag när jag vaknade så hann jag snabbt känna efter att jag inte hade någon feber. Gietvis tog jag ut segern i förskott och klassade mig så gott som frisk. Men ikket. Juh mera dagen gått desto sämre har jag mått. Tror feber är på väg sakta men säkert. Har en jäkla hosta och fortfarande ingen ork alls i kroppen.

Idag har vi haft tvättstuga och tur som är han min underbara pojkvän tagit hand om tvätten. Även om jag mår avlopp så jag har grymt dåligt samvete att han fått ta hand om allt :( Förlåt hjärtat! Men samtidigt hoppas jag och tror att han vet att jag skulle ha gjort desamma, utan att blinka :)

Vad resterande av kvällen består av är väl egentligen inte särskilt mkt. Jag orkar verkligen inte göra någonting :/ Less som tusan. Men men, vad kan man göra? Ska försöka få i mig nått vitaminrikt för det behöver verkligen min kropp. Ska nog ta mig i kragen och knalla till coop för att inhandla cola till babe, han sa att han var sugen på det så jag tänkte överaska honom :)

Btw fyller Cissi år idag :) Grattis gumman!

Nu ska jag se slutat av "Anna Anka söker assistent"
Matti, i love you <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0