Bowling drottning

Igår vart det festligheter för hela slanten. Vart inbjudna på moonlight bowling av Mattias polare Tobbe som hade hyrt hela lokalen. Vi var drygt 20 pers och det var riktigt kul. Jag spelade med Håkan och Mattias och man kan väl helt ärligt säga att vi inte var stjärorna i hallen hahaha! Jag låg till en början sist, sen tror jag grabbarna söp ner sig för helt plötsligt tog jag ledningen och vann. Otippat? Ja!

Men sen var det dags för den individuella finalen där man skulle köra en och en. Först ut var tjejerna. Ett av min slag sög, men sen lyckas jag utav någon mirakulös anledning få två strikes på raken. (Vilket jag hade gjort på hela kvällen innan det). Detta resulterar även i att jag vann bland tjejerna och fick ta hem en grymt snygg pokal haha ;D
Otippat? JA! Men grymt kul ändå ;D
Min käre pojkvän stod med näst intill tårfyllda ögon när jag gick tillbaka till honom med pokalen i ena handen. Jag själv lär väl ha vart lysröd i ansiktet efter att ha haft dryga 20 personer som står och glor på en under tystnad.

Nåja.
Efter det begav vi oss hem till laggen och hade för?efter? njaa, fest iaf. Fest innan krogen. Var ensamen bland grabbarna men hade lika kul förde. Efter tolv nån gång begav sig alla till krogen utom jag och Mattias. Jag hade ingen lust att gå ut och det hade Mattias inte heller tydligen? Skräll skräll.


Nu ligger vi i soffan som två paltar och ska snart och inhandla bakis mat. Blir en lugn och skön dag idag :)
Hoppas ni haft en bra helg. Ciiaao




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0