Värsta myyys

Ja va kan man säga om gårdagen? När jag kommer hem från lule (där vi vart hela dagen med klassen) så säger Mattias att jag ska göra mig i ordning för han bokat bord. Jag fick inte veta mer än så. Sagt och gjort, vi ringer efter taxi och den släpper av oss utanför Pär&Mickes. Har aldrig ätit där förr, men förbannat i helvete så god mat det var alltså! Till förätt käkade vi vitlöks bröd med nå grejs. Till varmrätt åt jag pepperstek och potatis gratäng, MUMS!
Vi hinkade i oss en vin flarra och sen bar det av till puben p och ta sig en öl. Och efter det bar det iväg till I19, militär stället så att säga. Det blev en hel del drinkar, öl och vinglas den kvällen. Men förbannat roligt och ack så trevligt jag hade! Tack baby för en helt sjukt bra kväll! :)

Idag har man då mått efter gårdagens alkohol intag, men som sagt det vare värt! Har degat framför tvn som vi burit in i köket, även soffan haha ;D Men jag beställde hem en hockey match via datorn så vi har kopplat ihop datorn och tvn, värsta finessen vettja ;D Resterande av kvällen är fortfarande oklar. Jag har planer på att bada hunden, men det är juh ett helt projekt :S Sen pratar Mattias och att möblera om i tv-rummet. Hmm. Ja lite och göra kan man väl egentligen inte säga att vi har och göra men haha :P Nåja, ska plinga jöntti och höra vad hon pysslar med :) Cya


" Det absolut finaste jag har, min kärlek! "


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0