Tur i oturen

Vaknade med ett ryck, har ingen aning om varför? Påminde snabbt mig själv om alla samtal jag måste ringa. Så nu har jag ringt Sunderbyn, försäkringskassan och kollat upp lite andra saker.
Har även börjat kolla upp adressändring, men vet inte ens vad "våran" hyresvärd heter haha. Så det där får Mattias hjälpa mig med när han kommit hem :)

Sen måste jag ta tag i alla äckel räkningar när mamma har tid. Har nämligen bankdosan i Kalix så mamma får agera knapptryckare haha. Näe den måste hämtas. Hade planer på att åka hem till Kalix ev imorrn, men fick veta att kopplingsvajern till bilen gått sönder så har ingen bil :S Pricken över i:et så ska jag tba till Sunderbyn imorrn och kolla upp lite saker, så det lär bli buss. Typiskt :( Jag hatar att åka buss!

Nu är jag i valet och kvalet om jag ska lägga mig och vila ett tag. Har nämligen lyckats dra över mig en huvudvärk som jag har planer på att snabbt bli av med. Nåja, skriver mer sen :)


Kommentarer
AnnMary

Ja, men simons typ mormor eller farmor har bott där så dom har haft lite möbler där :)

2009-09-15 @ 15:33:38
URL: http://annmary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0