Operations vecka

Tjalle.
Veckan började som vanligt med måndag haha. Näe men jag vaknade och var trött, hade ont i magen som vanligt. Då kom jag på mig själv att jag återigen ska ringa och gnälla lite på Sunderbyn och höra om dom glömt bort mig. Jag menar jag har nu väntat i över 3 månader, vilket jag tycker är helt sjukt med tanke på hur ont jag haft/har. Men på väg till skolan ringde jag iaf. Vid 10 ringde dom upp och jag fick en tid, redan på torsdag nu i veckan. Vart svin glad! :D Vissa kanske jag undrar varför jag är glad och ser fram emot en operation, men tänk själv att gå runt och ha mer lr mindre ont varenda dag! Visst denna gång gruvar jag mig dock lite mer. För nu är det den "stora" operationen jag ska göra. Titthåls alltså, den är verkligen inte kul. Då öppnar dom mig på 3 ställen på magen, vilket resulterar i smärtor som håller i sig i veckor. Men men, ibland får det göra ont. Har juh 6 snygga ärr på magen, snart har jag 9. Detta blir min 6 operation inom loppet av 1 år, helt sjukt!

Nåja, jag hann knappt mer än få lunch på skolan så ringer Mattias och säger att My (antagligen) har hoppat ner från soffan och slitit av ledklon för det var nämligen blod droppar över hela golvet ocj klonf stod rakt ut. Och eftersom jag hade bilen så fick jag gasa hem och plocka upp hund och pojkvän och föra My till veterinären. Där fick vi lämna lill skruttan som fick opereras. Efter ett par timmar fick vi hämta lill gumman. Tycker så synd om henne. Hon är så ynklig nu :( Det märks verkligen att hon inte mår bra, och det gör ont i hjärtat att se henne ha ont :( Nåja, har iaf fått stanna hemma idag för att se till henne. Hon har fått badage om tassen och måste egentligen ha tratt. Dock hatar hon verkligen tratten så vi var snäll och tog av den igår, och duktig som hon är så har hon inte ens provat slicka tassen. Så nu ligger jag och Myran och myser i sängen, min lill bäbis! Som jag sa till mamma, jag är hemma med vård av sjukt barn "hund" haha. Men aldrig att jag skulle lämna henne själv nu, hon äter inte alls bra heller så :S Nåja, nu ska myran och jag kika på ice age 3 :)




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0