Migrän

Jag pluggade och pluggade och pluggade igår. Idag känns det dock nästan som helt i onödan med tanke på att jag imorse vaknade med världens migrän. Så jag lyckades fumla iväg ett mess till läraren och sa att jag kan tyvärr inte komma idag. Hade ångest som faan! Men hade hur som haver inte gjort nått nytta på skolan med den huvudvärken. Plus att jag blir blind när jag får migrän, haha bra kombo!

Nåja, har iaf vart lite kreativ idag. Greppade min ny inskaffade coop-kort och var och stor handlade. Kändes som mera vuxen ;P haha. Sen har jag lagat middag lagomt till baby kom hem. Bjöd på grillad lax, potatis och sallad. Vart helt sjukt gott! Det bästa av allt var att det blev över till matlåda imorrn ;)
Efter det har jag bara plocka undan lite här hemma. Nu sitter jag fortfarande i mat koma men är grymt sugen på att ta mig en liten promenad. Är så taggad att börja träna nu men jag vågar inte än. Stramar för mkt i magen :S
Men snart, mkt snart! :D Men en liten promenad ska man väl våga sig på. Spö regnar ute men det tycker jag bara gör promenaden ännu mer lockande ;D Ja jag är lite bakvänd haha. Näe nått ska jag iaf sysselsätta mig med som inte innebär sitta vid dumburken och knappra på tangentbordet. Så vi ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0