Matte och köttbullar

Vaknade idag en kvart innan jag beräknat att jag måste köra iväg till skolan. Yeah bra tjej! Av nån helt sinnessjukt anledning hann jag!? Har vart riktigt kul på skolan idag, men också väldigt tungt. Har bla räknat matte i två timmar. Herre jissus vad trög man är alltså, matte är defenitivt inte mitt starkaste ämne :S Men jag ska jävlar klara det!

Nu är jag hemma och hade tänkt försöka mig på att göra hemmagjorda köttbullar. Det kan bli väääldigt spännande för det har jag aldrig gjort förr. Men det värsta som kan hända är juh att det blir pannkaka av det hela haha!
Har smygbörjat lite nu, men det skulle svälla ett tag så tänkte att jag passar på att blogga lite :)
Men nu ska jag se hur det går och fortsätta min lilla kock resa. Har fått värsta inspirationen att laga mat sista tiden. Men det är juh inte annat än bra, och jag tror inte Mattias klagar heller haha ;D
Näe köttbullerna var det (som farmor skulle ha sagt). Wish me luck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0