Lördag,.. vi korkar upp igen ;D

gårdagen var som sagt riktigt lyckad. Gjorde väl inte allt för mkt, men det räckte för att få oss en hel del skratt. särskilt av ett gäng lumpare haha ;)
Idag har vi degat som fåå. Har beställt pizza med utkörning, sovit middag och allmänt degat. Nu har vi dock tagit ett ryck och börjat göra oss i ordning. för ikväll äre på riktigt det smäller och vi är laddad till tusen ;)
Så ser ni helan och halvan som härjar runt stan i Boden ikväll så vet ni vilka vi är haha.

Btw, måste bara berätta Elins klota på Coop igår. (Garanterat var det 100 ggr roligare för mig men haha)

Elin springer för det första runt med en sån här mini vagn på coop och kallar mig för mamma. (Dock inte i flit haha)
Mitt i allt dyker hon nästan ner i en frys med frysta lösvikts räkor. Så kläcker hon ur sig.
"- Snälla Empo kan vi inte äta kräftor idag?!
Jag: " - Elin,..det där är räkor!?"
Elin: Röd i ansikten och fnittrar iväg med sin barn kund vagn.
HAHA!

Btw, jag är juh en kvinna som håller mitt ord. så här har ni en bild på ny gadden. Jag är riktigt nöjd! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0