Lilla hjärtat

Jag skrev tidigare idag på facebook att min mamma är min klippa. Mattias undrade dock om inte han också är det? Så jag tänkte att jag ska svara på det här.
Mattias du är mer än min klippa. Du är min absolut största trygghet här i livet. Jag menar utan dig vette tusan vart jag hade tagit vägen just nu!? Under dom sista månaderna har det hunnit hända en hel del i mitt liv som jag inte alls varit beredd på. Både positiva och negativa, men egentligen mest negativa iaf om ni frågar mig.
Och att bara få ha dig vid min sida gör allting så mkt lättare.
Som idag t ex när jag var ledsen, du torkade bort mina tårar, du kramade om mig så hårt att jag hade inte tagit mig lös om jag ens hade försökt. Du behöver i ett sånt ögonblick inte ens säga något, bara att jag får vara i din famn gör så J*vla mkt! Jag tror inte, lr jag vet att du inte förstår hur mkt jag egentligen älskar dig!
Det jag egentligen vill säga är hur j*vla bäst du är och hur sjukt bra du får mig att må. Du är så orolig för mig när jag har ont och när jag är ledsen. Du frågar mig såååå många gånger per dag om det är nångonting, vad som helst som du kan göra för att underlätta för mig. Men lilla hjärtat, att få vara din gör allt. Tillsammans med dig är jag hel igen <3

Ni tycker antagligen jag är hur smörig som helst, men jag var tvungen att skriva av mig. Ibland är det lättare att skriva än att prata. Just nu känns det som ett sånt läge. Sen måste jag ju tillägga att jag har inte glömt bort alla mina underbara vänner, för utan er skulle jag inte heller tagit mig särskilt långt. Ni i min närhet är guld värd och ni vet precis vilka ni är. Älskar er för evigt!

Nu ska jag göra mitt bästa för att försöka få en god natts sömn, det var som ett tag sen sist. Kan inte sova bort hela dagen imorrn med tanke på att jag måste till läkarn och lämna prover. Nåja, sov gott Sverige!


You really are the love of my life!



Kommentarer
AnnMary

Oh yes I am! ;)

2009-09-12 @ 12:31:01
URL: http://annmary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0