Hojja

Jag hostar, jag snorar, jag är igentäppt. Jag är 99,9% säkert på att jag dragit över mig en bihåle-inflammation. Till på köpet tror jag även jag lyckats hosta mig till en spricka i revbenet. Har sjukligt ont bara jag andas.
Lutar jag mig minsta lilla framåt så känns det som att hjärnan ska rinna ur näsan på mig. Har ingen ork alls i kroppen, vill bara sova sova sova sova. Men jag får/kan verkligen inte vara hemma från skolan. Har aldrig farit till skolan och varit så kass som jag är nu. blä! nåja, nu har jag fått gnälla av mig lite iaf.

Dagens positiva är att jag har fått gjort förbannat mkt matte.
Skol dagen gick mkt fort.
Har ätit Max mat.
Har äntligen badat Myran. (Det gick bra)
Har inhandlat mer ingridienser till många fler smoothie´s :D
Har världens bästa pojkvän vid min sida <3

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen måste jag gå och lägga mig. Som sagt, jag mår bajs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0