Hem in Boden igen

Vaknade av att ryck. Kändes som att jag hade försovit mig, men det hade jag som tur var inte ;) Så jag begav mig mot Simon och han satte igång med gaddningen. Finns det nån bättre känsla än att käna tatuerings nålens första drag. Mmm ;D Vart iaf svin nöjd. Som vanlgit ;) Tack än en gång Simon!
Efter gaddningen vart det kebab tallrik på Buffe, det kn*llade hela vägen ner. Satan vad jag har saknat Buffes kebab alltså! Har ni inte ätit där så MÅSTE ni göra det. To die for!

Sen begav jag och miss jöntti oss till Boden. Har hunnit vara och inhandla öl, handlat och håller nu på att färga håret. Sen ska vi hinka öl och snacka en jävla massa skit ;D Har börjat på min första öl och det var så gott så jag vet knappt vars jag ska ta vägen. Jag trof aktiskt öl är guds dryck!

Näe nu sk ajag ryka sen skölja skallen. Cya ute i vimmlet ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0