googels

Sprang in i klassrummet i sista sekunden. Sen var det matte för hela slanten, och det sög röv bokstavligt talat. Kände att jag inte kunde ett skit! Men vem som placerar matte som första lektion, det är ett mysterium :O
Sen hade vi yoga, kan juh säga att det var juh långt ifrån min bästa prestation hitills. Med med min igentäppta näsa, samt bihålor, och att "ställa sig på huvvet". Det är ingen härlig kombination. Kändes som att huvvet skulle explodera. Nåja, jag överlevde. Sen engelska, fick bortgjort en hel del. Men sen gick tiden mest åt att tjorva med Linda. Allt från att rita blommor till att snacka romantik haha!

Efter skolan var det syn undersökning som gällde. Tur att jag for. Min syn hade faktiskt blivit sämre, vilket jag juh misstänkt ett bra tag. Så två nya glajjer är nu på beställningen så om ca 2 veckor sen ni en ny glasögonorm på stan ;D Hittade iaf två bågar som jag tyckte var helt ok :) Blir kul att se vad Mattias tycker om sin "nya flickvän" sen haha ;)

Nu funderar jag på att kladda i en hårfärg uppi skallen. Ser bokstavligt talat FÖR JÄVLIG UT! Sen plugga, plugga, plugga. Måste räkna 5 sidor matte plus jobba på mitt lilla NK projekt. SUCK !!
Näe, här ifrån måste jag då iaf. Cya

(Jag inom en snar framtid, snygg va?)



Kommentarer
AnnMary

Jag tror fan du kommer se ut sådär när du blir tant :)

2009-09-29 @ 19:14:05
URL: http://annmary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0