Bra tjej som faan

Idag vaknade man före tuppen och var värre pigg och allert. Hann till och med kramas med baby ett tag innan man steg upp ;) Sen åt man en brak frukost så man vart värre mätt i magen :)
På skolan vart man värre kreativ, till och med på NK kände jag mig värre kreativ. Och i svenskan har jag av nån anledning hunnit en bra bit för en hel del i klassen. Knas.

Efter skolan kom jag på vad jag skulle tillaga för go middag idag. Det blev marinerad och grillad rostbiff, strips, sallad och rödvinssås. Yummie som faan! Har juh skämt bort Mattias som faan dom sista dagarna, men det förtjänar han. Han har gjort så mkt för mig så hälften vore nästan nog. Men älskar honom gör jag, mer än allt.

Efter maten har jag vart förbannat slö och tillbringat största delen framför tvn. Har lyckats läsa mig ett par sidor framåt i boken som vi läser på svenskan också, så det skadar juh inte :)
Sen hade jag planer på att bada Myran, men det får vänta tills ihelg.
Juste, mammi har varit och gaddat sig idag. Så nu är mamma mer lik sin dotter ;) Är såååå stolt över henne! Kan lägga in bild imorrn lr nått :)

Näe, nu ska jag snoka runt lite till. Sen blire sängen för min del. Börjar inte fören 10 imorrn men då ska vi träffas utanför teknikens hus, för imorrn blire nämligen besök på universitetet i lule, sniiice :) Sov gott folket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0