Blondin skämt

Haha så kul har jag. Jag tycker nästan alltid att blondin skämten är så jävla roliga. Har dock ingen aning om dom är sjukt roliga lr om det är jag som har sjukt dålig humor? Skratta får jag då ;D

Och nej mina kära blondin vänner, jag älskar er precis som ni är ;)


Varför öppnar blondinen mjölk paketet i affären?
Svar: För det står "öppnas här"


Steve till sin blonda killkompis jonte:
- Vet du vad som menas med lockout?
- Ja, det är väl när håret raknar.


En blondin kommer in till doktorn med en groda på huvudet.
- Jaha, vad kan jag hjälpa dig med? frågar doktorn
- Jo, det är den här vårtan i baken, svarar grodan.


- Vad gör man om en blondin kastar en handgranat mot en?
- Man tar upp den, tar av säkringen och kastar tillbaka!


Vad är det för likhet på en blondin och ett par vindrutetorkare?
- Båda skriker när man sätter på dem torra!


- Vad är det för plan vi ska flyga med?
- Det är ett reaplan.
- Reaplan? Nä, jag vill bara flyga med ett som är köpt för fullt pris.


Hur får man en blondin att glömma?
Svar: Man blåser henne i örat.


- Vet du varför blondiner har genomskinliga matlådor?
- Nej?

Svar: - För att veta om dom är på väg till eller från jobbet!


Det var en gång en blondin som skulle ut och pimpla. Hon köpte all utrustning som hon skulle behöva, sen begav hon sig till närmaste is. Efter att hon hade gjort ett hål i isen, så hörde hon en röst.
- Du kommer inte att få någon fisk där! Hon blev lite förvånad, men gjorde som rösten sa och satte sig en bit bort. När hon hade gjort ett nytt hål i isen så hörde hon samma röst.
- Du kommer inte att få någon fisk där!
Hon blev lika skärrad som förra gången, men hon gjorde åter igen som rösten sa. När hon hade gjort ett nytt hål för tredje gången, så hörde hon rösten igen.
- Du kommer inte att få någon fisk där!
Blondinen var fortfarande lika skärrad och frågade med darrig röst.
- Ääär d..du G..g..gud??
- Näe, men jag är vaktmästare här i ishallen!



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0