Bara timmar kvar nu...

Och det har börjat kännas i magen. trodde inte jag skulle bli nervös med tanke på att detta blir den 3:e titthåls operation jag gör och sammanlagt min 6:e inom loppet av ett år. Det jävliga med titthåls operationen är ju som sagt läketiden. Det är så förbannat jobbig! Man blir orörlig som faan, har ont och magen är så stor att man ser juh som om man vore höggravid. Man kan inte sova på annat än rygg (vilket jag har jäkligt svårt för). Man blir trött och allmänt gnällig. blä! Nåja, det positiva är ju dock att cyst helvete försvinner. Kanske inte föralltid, men ett tag iaf. Är så less att alltid behöva gå runt och ha ont. Fattar inte varför dom inte bara försvinner! :S
Som jag sagt förr, finns gud så hatar han då verkligen mig. För nån lr något har verkligen gett mig kronisk otur med min hälsa.

Har iaf fått veta tiden nu. 7.20 ska jag befinna mig på sjukan. Efter det blir det juh att byta om till den otroligt sexiga sjukhus utstyrseln. Efter det får jag en säng, sen får jag svälja en hel del tabletter. Sen får jag dropp osv. Sen är det bara vänta på min tur att bli inrullad till operations salen. Tror dock min nervositet hinner försvinna innan jag blir sövd. Börjar ju som sagt bli ganska van i sjukhus miljöer. Håller också tummarna på att jag slipper bli kvar över natten. Det är juh visseligen en dagskirurgi men efter båda mina tidigare titthåls operationer har jag vart så dålig att dom vägrat släppa hem mig.
Nåja, nu ska jag försöka få mig lite sömn. Wish me luck guys!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0