Baggy jeans

Sitter och letar på tradera för fulla muggar. Vill så jävla gärna ha ett bar baggy jeans, men det verkar helt omöjligt :( Ingen som har några snygga baggy till salu? Åååh typiskt. Jag vill bli rik! Varför kommer man alltid på så jäkla mkt saker man behöver när man är fattig? Lr nog vill man ha lika mkt när man har pengar men haha :P
Nåja, får väl köpa en lott lr nått!?

Nu ligger jag inte efter nått mer btw. Har sett på "svenska Hollywood fruar". Haha helt sjukt hur pantade människor det finns. Nåja, ett gott skratt förlänger livet ;) Förövrigt har jag juh suttit i min ensamhet och skrattat åt alla blondin skämt haha. Näe jag måste faan aktivera mig, tror jag håller på att bli knäpp :P Och min kära pojkvän har inte tid att aktivera mig så jag får lov att hitt på nå själv :) Håller iaf tummarna för att det blir tattoo imorrn. Det skulle vara guld!

Näe nu ska jag faktiskt gå och sova. Är sjukt trött och har vart det länge. Dåligt av mig att sitta uppe ändå :/
Nåja, har kladdat av mig lite nu iaf. Inte särskilt givande inlägg men ändå. Nåja, ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0