Äntligen hemma i min egen säng!

Idag fick jag det glädjande beskedet att jag fick åka hem. Är dock sjukskriven minst en vecka med tanke på allt blod som fortfarande ligger och retar i magen. Men å andra sidan är väl inte det särskilt chokerande.
Har iaf vart grymt skönt att komma hem! :) Har tryckt i mig en kebab tallrik och det var helt underbart kan jag säga! Har dock mått illa som en gris i stort sett hela dagen. Men jag har inte ätit någonting alls idag på sjukan, bara tryckt i mig tabletter. så är väl kanske inte så konstigt att magen till slut säger ifrån.
När jag väl for hem från sjukan tänkte jag fara förbi apoteket och inhandlade smärtstillade. Det var stängt, såklart. Men när jag väl åkte hem hade jag inte så jäkla ont med tanke på att jag hade kroppen full pumpad med smärtstillande. Nu ikväll har jag dock börjat få sjuklig värk, och såklart har vi ingen som helst smärtlindring alls hemma :S Mattias min ängel var dock snäll och cyklade iväg till en kompis och hämtade lite ibumetin. Så nu har jag återigen tryckt i mig lite piller och håller tummarna att det ska börja värka snart :)

Hade planer på att springa på statoil och inhandla lite gotta. Men med tanke på min smärta just nu kan jag knappt ta mig ur sängen. Inte ljudlöst iaf. Jag går som en vinklhake så folk skulle juh tro jag var född i farstun om jag visade mig ute. Nåja, får väl se om detta hjälper kanske jag får mig lite gotta ändå :)

Från allt tråkigt till lite roligt. Igår blev Mattias farbror till en liten tjej som ska heta Stella. Grattis Emma och Fredrik! :) Sen idag har jag fått en till kusin :D Min moster fick en liten pojke som mest troligt ska heta Rasmus :) Så på två dagar har det kommit två nykomlingar och det är ju alltid kul! :)

Nu ska jag gräva ner mig i sängen ett tag och hålla tummarna på att smärtstillande snart börjar värka. Hitills tycker jag det har hänt nada :S Nåja, Så länge man känner smärta så blir man ständigt påmind om att man lever. Hoppas ni har en trevlig lördags kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0