Tradera.se

Jisses vad detta med tradera är kul alltså. Har fyndat en jäkla massa dom sista dagarna :D Har vunnit ett par baggy jeans, löshår, halloween "dräkt" och en hemlig sak som jag iaf tycker är förbannat bra att ha haha ;D Det är pga av den auktionen jag är vaken nu. Är sjukligt trött! Men jag vann alldeles nyss auktionen så jag är nöjd :D

Juste, middagen gick bra. Jag lagade fläskfilé och strips, med sallad och rödvinsås, yummie! Till efterätt vart det kladdkaka, grädde, skivad banan, hallon och blåbär. Även det var delicious, tycker iaf jag :P
Var trevligt att träffa familjen, och mkt välbehövt. Lr Dennis var ju inte med, den ungen har man inte sett på år och dagar. Saknar lillebror :( Men till helgen får man träffa honom :D


Nu är jag dessutom i valet och kvalet om jag ska beställa en klänning att ha på mig ihelg. Jag tyckte den var så jääääääävla fin. Det är verkligen inte ofta jag hittar lite finare kläder som jag verkligen vill ha. Visst det är lätt att hitta mkt fint, men det mesta är sånt jag vet att jag inte kommer använda :/ Men men. Är i valet och kvalet.

Nu ska jag plinga bananis en sväng, sen blire nog kudden för imorrn är det skola som gäller.
Sov gott Sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0