Snart så

Ska man iväg till hermelinen. Närmare bestämt 09.40 ska Emelie Nilsson sitta i väntrummet och vänta på att bli uppropad. Sen hoppas jag och håller tummarna till tusen att man som sagt kanske får utraderat några frågetecken som ständigt cirkulerar i ens lilla huvud. Men med min tur ska jag nog inte hoppas allt för mkt.
Ja folk gnäller på mig och säger "- Men Emelie, tänk positivt!". Men när man jämt får nerslag och ännu mer frågetecken så orkar man inte stå städigt rak i ryggen och stå emot allt, nej nej. I wish.
Men som sagt, det återstår ju att se vad som sägs där. Plötsligt händer det juh, lr hur?


Idag har jag vart som en palt, återigen. Vågade inte dricka nå kaffe heller med tanke på mitt migrän anfall jag fick här tidigare (Har nojjat i mig att det var pga av kaffet). Redbull tycker jag inte funkar alls. Och cola dricker jag som Jesus drack vin, så det biter inte heller. Skulle behöva hinka i mig vitaminer, en hel del. Mkt jag skulle behöva.

Blääääääääääääääääääääää...

Har inte allt för stor inspiration att blogga just nu. Har ingen aning om vad jag ska skriva?
Ajja, får väl se sen om min "skrivkramp" lagt sig. Ha de gött folk


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0