Mitt i natten

Och vaken är man ännu. Hojja. Längesen jag haft så här nattvak. Har haft skit ont på mysko ställen och har just därför inte kunnat somna ännu. Haha det lät skumt i know. Men orkar bara inte förklara.

Har hunnit vara Dr Phil så här mitt i natten också. Men uti vad tänker jag behålla för mig själv ;) haha! Lycka till säger jag bara, du vet vem du är :P
Annars ligger jag bara och degar i sängen. Funderar och funderar. Imorrn kommer ev la familia och hälsar på. Ska bli riktigt skönt att träffa familjen, är ett bra tag sen nu :/ Funderar på att bjuda på middag också. Men då är frågan vad fasen man ska bjuda på? Ville tyckte iaf pizza lr köttfärssås och spagetti haha. Söt ungen!
Men men, det återstår juh att se. Nu ska jag försöka lägga mig och sova återigen och se om jag kanske slutar ha ont nu.

Godnatt Sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0