koffein biter inte på mig

Kan börja med att medela att jag fick mig pizza ;) Tack snälla Mattias :-* Var super gott, den satt verkligen fint!
Efter maten hamnade jag givetvis i matkoma. Var så sjukligt trött, men tur som var hörde angelika av sig och tyckte det var dags för kaffe och skvaller. Så kaffe har pimplats, cola har hinkats och surrat har vi gjort till förbannelse. Men trevligt som faan! Har börjat smida planer nu också ;) Nu jävlar !!!

Trots mitt höga koffein intag så är jag tröttare än tröttast. Tänkte bara dra snoken på internet sen ska jag däcka helt underbart. (det är iaf min plan). Imorrn är det torsdag, sen är det fredag=helg. Fy faan vad underbart!

Näe nu ska jag krypa ner under täcket och kanske kramas lite med min karl, om han nu vill.
Cya.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0