Ibland blir inte allt som man tänkt sig

Humöret är bättre men fortfarande inte på topp. Men det är iaf på väg åt rätt håll.
Kvällen har bestått av mexicana pizza (sjukligt gott!) en hel del cola, cigg och snus. Sen joxat med mitt löshår, solat, donat med naglarna och nu sitter jag här sjukligt trött och med en groteskt huvudvärk. Jaa och varför sover då inte jag? Jo jag har ju som sagt mina kära sömn problem. Det sjuka är ju när man är så trött som jag är men ändå kan man inte somna. Grymt jobbigt :/ Men men, finns större bekymmer i världen.

Imorrn ska jag och babe bege oss till Kalix. Morbror fyller 40 och har hyrt en lokal så det blir en hel del galej. Hoppas på en riktigt bra kväll. Även om jag har en knut i magen som säger annat...
Men men, det är bara bita i det sura äpplet och fortsätta framåt. Jag har börjat inse mer och mer att det inte går att göra någonting åt. Det är bara glida med och hoppas att saker å ting löser sig tillslut.

Nä nu ska jag göra ett tappert försök att få besök av john blund. Blir en lång dag imorgon. Ha det gott folk! Godnatt Sverige.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0