Helt sjukt kul

Ja jag kan juh faktiskt börja med att säga, JAG ÖVERLEVDE! :D Har ju som sagt haft "prova på" afrikansk dans idag på skolan dom två sista timmarna. Helt sjukt jävla kul var det! Har då aldrig stått och skaka på rumpan, hoppat, flaxat med armarna som jag gjort idag. Helt sjöblöt i svett efteråt också. Men det vare värt, lätt!
Ska seriöst kolla upp om det finns i Boden, i såna fall vet jag då vad jag ska syssla med i fortsättningen. Förbannat vilket välsvärvad kropp man skulle få om man sysselsatte sig med det där ett par gånger i veckan haha.

Det enda problemet är att imorrn lär jag inte kunna gå. Så grymt otränad man är och jag känner redan nu en massa värk i benen haha. Men återigen, det vare värt ;) Så får ni någonsin chansen att prova, DO IT !! Det var då defenitivt inte som den bild jag målat upp i skallen. Så var inte fega, testa :D

Nu är jag så sjuuuuuukt sugen på pizza. Ja jag är nästan i stadiet då jag skulle göra vad som helst för en pizza. Ska försöka smöra för Mattias ;)
Näe nu måste jag hoppa i duschen, jag luktar surbäver :O
Cya.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0