Ännu en dag

Som sagt, tiden bara rinner iväg. Det brukar ju vara helgen som är över i ett naffs, nu tycker jag dock att vecko dagarna går precis lika fort. Galet!
Vars rinner tiden iväg egentligen? Skulle behöva sätta upp några mål på vägen som man inte bara rasar iväg mot pensionärs åldern helt "i onödan". Men vad skulle det vara? Hmm.

Idag har jag lagat got mat, igen. Denna dag vart det köttfärssås och den blev super! Jag har försökt och offrat en hel del blod, svett och tårar för att lyckas få ihop en god köttförssås men aldrig tidigare lyckats. Men nu jävlar ;) Kanske har en "Emelie-kan-denna-vecka-laga-mat" vecka!? Men vad ska jag bjuda på imorrn?

Förövrigt har jag vart och inhandlat mig en bok, inte direkt frivilligt. Lr jag valde ju trots allt alldeles själv att gå denna förbaskade läse-cirkeln. Dock tänkte jag inte så långt att man tvingas läsa skit böcker som man dessutom måste inhandla varje gång. BLÄ! Denna gång ska vi läsa "Vindens skugga". Har läst baksidan och vill redan nu inte ens öppna boken. Nåja, ska ha läst till sig 48 imorrn så det är väl bara sätta igång. Ajja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0