Absolute kitchen make-over

Köket är nu i stort sett klart. Bortsett från några kakel dekorer som fortfarande saknas. Men då snackar vi om kanske 1-20 minuters jobb. Så efter en hel del blod svett och tårar så kan man väl egentligen säga att köket äntligen är färdigt! :D Personligen tycker jag det blev skit snyggt! Och jag måste nog få säga tack till mig själv för att jag gjorde det. För enligt min åksikt behövdes det verkligen! Kan ju nästan ta på mig hela äran. Jag har väl fixat 90% själv, men Mattias har juh hjälpt mig dom 10% iaf ;) Tack för hjälpen Mattias hur som haver!
Så nu kära vänner har vi ett fräscht kök! Ska lägga in bilder så ni kan se förändringen :)


FÖRE




EFTER





FÖRE



EFTER




FÖRE




EFTER





Och då har vi ju kommit till den stora frågan. Vad tycks? :)


Kommentarer
AnnMary

Skitsnygg! :) Köket fick verkligen ett lyft :)

2009-10-04 @ 11:55:14
URL: http://annmary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0